torsdag 30 april 2009

varmt ((:


hejj (:

jag har tänkt att uppdatera lite oftare nu iaf :)
kanske blir mest bilder som jag visar ;) men de är ju alltid något ;)
JAG ÄR SÅ VARM! de är svinvarmt här! sitter i bikini! ;o och idag har de vart gött väder hela dagen, fast jag har inte vart ute så himla mycket :/ går ut imorgon! :))
Nu lyssnar jag på lite musik på spotify ;) himla bra dedär! bara att ladda ner, alldeles gratis, lagligt, och de finns hur mycket musik som helst (:

ny bild ((:

jag har faktiskt inte ändrat ögonfärgen om ni tror de ((: var bara tvungen att säga det ((:

/ xoxo

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D