torsdag 28 maj 2009

helgen! (y)










tänkte visa lite roliga bilder ;) nu är de bara sista bilden som är gjord i ps, den näst sista är bara omgjord i mobilen ;)
min mobil är sönder nu -.- de är glapp i skärmen så de blir ingen bild, för att man ska kunna se något måste man sitta och trycka på skärmen, och de är inte så himla kul xD så nu lånar jag en mobil av jennifer, en gammal samsung, så ska jag nog försöka köpa en ny mobil senare hoppas jag ;)
imorgon börjag konfahelgen!
så imorgon ska vi vara i mjöbäcks kyrka klockan 17, oich jag kommer hem klockan 16, och vi ska vara ombytta och ha finkläder för att ta kort, de blir inte nycket tid att äta och göra i orning sig på xD sen ska vi öva på konfan också...
sen är de ju på lördag då, hoppas att de kommer gå braa ((; är lite nervös, men de kommer att bli skoj, och sköntr att bli av med det! vi ska göra 2 jättesjuka saker på konfirmationen!
1. man måste ha knäppta händer under hela konfirmationen, även när vi går ut och in, förutom ibland när vi inte KAN ha knäppta händer.. men de är heeelt vrickat asså! ;o
2. när vi ska knäböja så ska dom måla ett kors med olja i pannan på oss! låter inte de väldigt konstigt? fin man kommer bli på alla kort sen som fom tar utanför kyrkan, glansig och fin i pannan med utkletat smink! haha xD
sen sä är de ju nattvarden på söndag för min delm, de hade jag ju gärna hoppat över! xD
men vi kanske ses på lördag då! ;) ha de bra
xoxo



2 kommentarer:

Helene sa...

Wow, Emelie, en uppdatering. Kommer säkert bli bra i kyrkan, lite konstiga idéer men sedan är det över vetdu.

Lena50 sa...

Men vad kul att du skrev här....det var så fint och trevligt på konfirmationen.....
Saknar ju att läsa din blogg!!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D