måndag 1 juni 2009

award

har fått en award av my ;)
A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.
Man ska alltså lämna 10 ärliga sanningar om sig själv.sedan skicka vidare awarden till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet.Så här kommer mina 10 sanningar:
1) jag är otroligt less på skolan, vill inte ha något med den att göra, och vill verkligen inte börja nian, och fortsätta att gå ett år till på samma skola
2) jag kommer att ha en otroligt rolig sommar med alla mina kompisar, frankrike, fbg, fbg med fanny också, öland, och en massa annat skoj (:

3) skriver som my, jag har otroligt svårt att somna på kvällarna, trots att jag är trött, vilket jag oftast är på morgonen eller mitt på dagen ;)

4) jag längtar till jag börjar gymnasiet, har nästan redan bestämt mig, vill nog gå hantverksprogrammet på almås, till stylist, hår och smink, en ny linje ;)
5) ... men jag är väldigt less på att jag kanske är den enda av mina närmsta kompisar som förmodligen ska gå i borås, vill inte lämna dom, och vet inte om jag vill börja på en helt ny skola själv, men det kanske är spnna smällar man får ta ;)

6) jag är beroende av min mobiltelefon, men de kanske alla redan vet ;)

7) jag är också beroende av musik, måste lyssna på de hela tiden xD
8) om 2 veckor ÄR jag i frankrike och har sjukt kul!

9) jag är heelt beroende av mina kompisar

10) my säger att jag ska skriva: "jag är vanligtvis blond"
tack för den my xD

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Kul läsning :) alltid roligt att få veta lite mer om folk!!!
Hoppas du kan bestämma dig om linje på gymnasiet, svårt förstår jag...men du kommer att göra rätt om du gör det du verkligen vill!!!! Kram Lena

My sa...

no problemo:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D