söndag 28 juni 2009

bilder från fraaaankrike! (y)


Andra goa svenskar! ;)


såhär fint va de!
klostret ligger uppe på en kulle, så de va otroligt fin utsikt!


Tysta dalen
en väldigt fin plats, (dal), där man var tvungen att vara tyst, eftersom att de fanns folk som satt och bad här osv,
i vattnet som är på bilderna fanns stora oranga fiskar, sjukt stora va dom! ;o

matkö, maten
en sag såg maten ut såhär, ser inte så mysigt ut, men man fick alltid bröd till maten, de va bra iaf, maten var hyfsad ibland ;) ibland var den inte alls god haha

kyrkan

direkt när vi var framme
annat ;)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D