tisdag 10 juni 2008

Hola!

Hej allihop :P
Yes! Nu är ännu en skoldag avklarad, det är bara skolavslutningen kvar, så det blir ju inte alls jobbigt.
Idag har vi städat i skolan, blää vad äckligt det var! Vi var tvugna att skrapa bort alla tuggummin osv under bänkar och stolar. USCH! Men sen var det kul, lärarna spelade mot 9:orna i fotboll. Lärarna vann med 3-1 men många utav lärarna var ju idrottslärare så det är ju inte så konstigt :) Haha, min idrottslärare var med, han spelar i A-laget i Svenljunga tror jag, men iaf, han fick gult kort HAHA, han filmade :D.
I morgon är det SKOLAVSLUTNING! Först ska jag göra i ordning mig (det är så kul att göra det på skolavslutningsdagen tkr jag), jag hoppas verkligen att mitt hår håller sig som jag vill ha det även fast det blåser, men det är ju inte så troligt :/. Sen ska jag kolla på skolavslutningen i Holsljunga, jag hinner nog inte se hela eftersom at jag ska åka till min skolavslutning senast halv 10 :p
Men nu ska jag gå och måla naglarna så att dom är fina till i morgon, vita naglar blir det nog. Måste också öva på låten som vi ska sjunga, den heter du är allt, som Sonja Aldén har skrivit :D
xoxo <3

1 kommentar:

Lena50 sa...

Lilla Emelie, du var så fin i håret, alltid söt!!!! Jag är säker på att du sjöng jättefint, skulle varit kul att fått se och höra....Ha nu ett jättehärligt lov...ja, vi ses ju....du är alltid välkommen hos oss...Kram!!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D