söndag 15 juni 2008

Kan inte.


Hej :)

Nu har jag inte laddat upp på några dagar eftersom att datorn startar inte, när man trycker på "startknappen" händer det ingenting, så jag kan alltså inte skriva något inlägg. Just nu är jag hemma hos My, jag sitter här medans hon äter och degar framför TV:n, hon kanske blir lite arg när hon ser att jag har skrivit detta. Hon går och sjunger på en låt hela tiden, okej My, jag ska inte skriva hur den går, den är nog inte så lämplig tror inte jag.

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, jag har vart med kompisar, läst, tittat på TV, scrappat osv. Jag har gjort några nya LO:er men jag har inte tagit kort på dom än.

Snart ska jag och My "passa" Anders och Linas lägenhet, det ska bli sjukt kul xD.

Men nu är My jobbig så jag måste gå, ha dt bra :)

Pusshejs

1 kommentar:

My sa...

Nej, jag var inte jobbig, bara för att jag sjöng... du sjöng ju med ;P Haha!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D