måndag 9 juni 2008

Oj Oj Oj!

Hej hej alla :P
My skrev i sin blogg att hon tyckte att det gick jätte långsamt nu, men jag tycker heelt tvärtom, tiden bara rinner iväg! Men det är ju bara bra det så slipper man skolan sen :D Idag var det jätte lungt i skolan. Vi hade bara en riktig lektion, men jag vet inte om vi ska kalla den riktig heller eftersom att vi hade prov då, och då fick vi sluta lite tidigare :D
På kemin skulle vi forstätta med våra studsbollar som vi påbörjade förra veckan, men dom blev inte alls lyckade, det blev aldrig en boll, den var bara kladdig hela tiden :S Haha
idag var jagmed My, det var jättekul. Vi filmade en massa reklam, vi gjorde bl a den här "om du ine köper ut åt mig, tänker inte jag gå ut gymnasiet". haha den är så tööntig :D
I morgon ska jag ha genrep i kyrkan för att jag ska sjunga på skolavslutningen, eeh liite nervös :) men jag tror att det kommer att gå bra :)
Nu ska jag gå och lägga mig :P
xoxo

1 kommentar:

My sa...

Ja det var as kul!
Och listeril( eller hur det nu stavas) blev ju helt misslyckad.. Haha:P

Lycka till mend sången på onsdag!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D