måndag 2 juni 2008

snuva


Fick lite klagomål om att jag aldrig laddar upp inlägg i bloggen längre, den personen vet nog själv att jag syftar på henne :P Men okej, jag håller faktiskt med :S

Jag har blivit förkyld :( Jag åkte hem tidigare från skolan idag för att jag mådde inte bra. Men jag hoppas att jag blir frisk innan skolavslutningen för att jag ska sjunga, jag tror att låten heter du är allt eller något sånt :)

Nu vet jag inte om jag har så mycket mer att skriva :S det har nämligen inte hänt så mycket i skolan idag, men vi syns :P

Ha det bra :D

1 kommentar:

Lena50 sa...

Hej lilla Emelie, nu var du duktig.
Jag går ofta in o kollar om du skrivit nåt, men NU har du det:)
Krya på dig nu, klart att du blir bra till examen.
Men nu när det är fint väder är man ju inte här så ofta...har du komenterat min????? Kram Lena.

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D