tisdag 1 juli 2008

Hola

Hej :D
Idag har jag och My knappt gjort någonting, inte igår heller för den delen :S Vi har bara tittat på "Vänner" hela tiden, fast dom är ju visserligen sjukt bra! Jag har sovit hur gott som helst, man somnar ju jätte lätt när man ligger i Anders och Linas vattensäng, en sådan skulle jag vilja ha, fast det skulle jag aldrig får :P
Idag har vi ätit Hamburgare, riktigt lyckat :) Vi ska äta tacos lite senare, och efter det ska vi kolla på en film som heter "Juno" den är jätte bra, My har nämligen inte sett den än :P Efter det ska vi nog hem tror jag, mamma elr pappa skulle komma och hämta oss vid 9-tiden :)
I morgon ska jag hitta på något kul med Fanny, jag vet inte vad men det kommer säkert att bli kul :) På torsdag tror jag att vi skulle till borås och ta något kort eller vad det nu var mamma pratade om, men hoppas bara att jag får gå till Magnolia också, även fast jag inte har pengar.
Får jag det mamma?

Tack för en mycket rolig helg My :D
Jag antar att det är dags att städa här nu, ha det bra:)'

xoxo/Emelie

3 kommentarer:

My sa...

Haha, Helg? Haha , varsegod:) Tack detsamma föressten:)

Lena50 sa...

Jaha, nu är det roliga slut, men ni får säkert vara hus, hund och kattvakt fler ggr ;) ska du inte vila lite nu Emelie, kan nog behövas haha!!!

kramiz Lina!! sa...

Så snälla ni är som passar lilla Lakris o Grynet!! Här är så fint, ni har skött er så bra o ni får med all säkerhet vara hund/katt/hus passare fler gånger.. haha

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D