torsdag 17 juli 2008

Rix fm!

Hejhej :)
Idag ska jag åka med Fanny till Halmstad, vi ska titta på Rix fm festivalen! :D Det kommer att bli skitkul!! Det ska vara en massa bra artister, Ola Svensson, Charlotte Perelli, Sanna Nielsen, E-type, Nordman, Arash och Star pilots, men den bästa av alla är heeelt klart OLA!! Nu kommer iaf inte Fanny kunna skryta mer, haha! Fanny har nämligen träffat Ola flera gånger, och fått flera autografer, till och med en kram, men nu är det stopp på det, fast Fanny sa att Ola inte skulle skriva några autografer :( Det vill jag att han ska göra!
När Rix fm är slut ska vi sova över hos Ylvas moster som heter Ulla, dagen där efter tror jag att vi ska sola och så om det blir bra väder (eller?).
Men nu vill Dennis ha datorn, ha det bra :)
xoxo


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D