torsdag 31 juli 2008

Anna är här :D


Hejhej :D
Nu har Anna kommit hit :D Vi har haft jätteskoj, har vart på stranden och badat mm, vi har spelat ett spel som heter rebubbled, haha det var jätttekul! Vi har presic spelat lite mario kart, hehe kul som vanligt, Anna äger på det btw :D
Nu är det jättevarmt i vattnet! Jag har vart i och badat i typ en timma xD vilket jag aldrig brukar göra annars, *stolt* :D Härom dagen lånade jag och My, Dennis simglasögon, det var jätte fräckt, för utom att jag blev lite skraj när jag såg en massa fiskar framför mig :S Haha annars var det huuur kul som helst!
Jag har en jättebra låt i hjärnan som jag bara inte kan sluta nynna på, den heter stop and stare, med one republic, den är huuur bra som helst även when I grow up med pussycat dolls, sök på dom på "youtube.se":D
Men nu ska jag och Anna ner till sjön och bada lite :D Ha det bra :D
xoxo / emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D