söndag 13 juli 2008

Ny data :P


Nu äntligen har vi fått våran nya data! Den är jättebra, tycker jag iaf :) Jag har redan fått sims som jag har längtat efter så mkt :) Just nu sitter jag här med Fanny, hon spelar sims på sin data (som hon tog med sig hit).

Idag har vi vart på marknaden i överlida, hur lite som helst måste jag påpeka :P Det var inte roligt, jag och Fanny gick ut på en lite promenad i stället, elr vi hann inte så långt innan vi skulle åka hem :)

Igår kom vi hem från Skummeslöv, där var det väldigt kul, det blev ännu roligar när Fanny kom ner, men det är klart att man längtar hem :) När jag kom hem ringde jag My och så cyklade jag iväg till henne. Vi hade väldigt skoj. Vi gick till lekplatsen och satte oss i "tornet" under taket, just då började det spöregna. Jag frös jätte mkt men My tyckte att det var hur kul som helst :) okej det var kul, men väldigt kallt, till slut bestämde vi oss för att gå hem vilket var ett bra val xD

Men nu ska jag starta sims igen xD

Ha dt bra, xoxo

1 kommentar:

Lena50 sa...

Va kul med ny dator, Grattis till den!!!
Jag vill oxå ha en, men det närmar sig nog med ett datainköp :D Tycker My oxå, hehe...

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D