lördag 12 april 2008

BOOORÅÅS!!

Nu har jag vart i Borås :) Jag och Elin tog bussen klockan 9 i morse och slapp faktiskt att byta buss, förän vi kom till stan för då skulle vi åka till Knalleland :) Först gick vi till Magnolia, självklart handlade jag lite grann, men inte så mycket den här gången. Jag köpte: en filtdekoration, några små silverdekorationer, en genomskinlig sak som man kan sätta på ett kort för att det ska bli fint, en sånn där grej som man andvänder för att göra kanterna runda och lite papper (Jag vet inte vad allting heter :S )
Jag köpte ochså en lång vit skjorta på Only.
Jag och Elin var och åt i Storknallen, där åt jag en texmex portion, :) Det var någon tävling i Storknallen idag, det var en massa barn som sjöng en låt var för att vinna något pris elr nått. En kändis var där också, Therese Andersson, hon som var med i melodifestivalen och sjöng opera.
Sen lite senare åkte jag och Elin hem :)
Ha det bra, hejdå :)

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Åh, va du på magnolia, så kul....då gäller det att hålla i plånboken!!
Ha så kul idag i GBG, hoppas du tycker musicalen är bra! Kram

kramiz Lina!! sa...

Kul med en shopping dag i Borås!!! O så kul att gå på Magnolia...jag VILL oxå!!! haha Hoppas du gjorde många fynd!!!

Lotta sa...

Vad kul att åka och handla i Borås. Och det klart man måste åka till magnolia då.....hehe....

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D