torsdag 17 april 2008

Heeej

Nu ska jag snaart gå och nana men ville bara skriva lite först :)
Skolan idag var ganska okej, det bästa var att vi hade inställd matte, och såklart våra supergoda morotsmuffins som vi gjorde på mat & miljön :)
De smakade som mjuk pepparkaka och så hade vi citron-glassyr på, jättegott!!!
Nu har jag packat aaallt som jag ska ha med mig till fotbollslägret som jag ska på i morrn. Det kommer att bli hur skoj som helst!! Jag, Fanny, Anna, Matilda, Jennifer, Elin och Anki ska sova tillsammans i ett eeeget rum :) Men tränarna tjatar om att som ska ha med sig sängar :O Fuskigt!! Det värsta är ju heelt klart att vi måste gå upp jätte tidigt på morgonen och jogga ;S Dessutom kommer vi att vara ute och skojsa när det är mörkt, då kommer jag att vara skraj för att det är en person som har blivit mördad under läktaren där vi ska vara... :O
Men nu ska jag sooova :) Natti Natti ha dt bra ;)

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Hoppas ni får ett bra läger, du behöver nog inte vara mörkrädd /Kram

kramiz Lina!! sa...

Så skoj det låter med läger, men kanske mindre skoj att upp på morgonen o jogga... haha. Hoppas ni får det jätteskoj!!! Vad gott det lät med de där morotsmuffinsen föresten... ;)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D