söndag 20 april 2008

Fotbollsläger!

Heej :)
I fredags till igår var det fotbollsläger! Först när vi kom dit packade vi upp, sedan hade vi ett träningspass i ca 1½ timma, sedan duschade vi. Efter det åt vi kvällsmat, hamburgare :) Sedan fick vi ledig tid i typ en timma. När klockan var 10 hade vi teori, det e trååååkigt!! Sen fick vi göra vad vi ville och det var ju heelt klart roligast :) Alla sprang över till alla andras rum o skojjade fast en del var ju sååå tråkiga för dom skulle sova. Det var dom som sov i rummet bredvid oss så vi var ju tvugna att springa genom deras rum flera gånger, dom blev TJURIGA!
Till slut gick vi och la oss :) Fanny och Elin somnade först. Jag, Anna, Matilda, Jennifer och Annkristin låg uppe i flera timmar och pratade :D Sen somnade Matilda, hon snarkade aaas mycket! sen somnade Jennifer, sen Annkristin. Jag och Anna somnade sist, då var klockan mellan 2 och 3, så det blev nog inte riktigt lika sent som förra året :D
Klockan halv 8 vaknade jag av att alla sprang runt och stode, jag låg kvar i sängen i kanske 5 minuter. Sen kom det en tränare och sa att vi hade 10 minuter att byta om och packa, så jag flööög upp ur sängen.
Vi sprang en runda på 4 km sen när vi kom hem var det frukost. Lite senare på dagen var det ett till träningspass och en hel del solning i det fina vädret!
Sedan skulle F13 ha match, dom vann med kanske 7-1 elr nått sånt där :)
Sedan hade vi match. De laget vi mötte var nog ganska gämnlika som oss men vi vann med 2-0 :D
Igår var jag jättetrött, jag somnade i soffan men sedan vid halv 10-tiden gick jag upp till mitt rum och sov.
Idag har det vart ganska lungt, har gjort lite läxor (har prov i morrn :/ ) Sen var jag med Fanny och My, SKOJ!
Jag har scrappat en LO denna veckan, det blir inte så mycket just nu pga läxor..
Ha det bra! //Emelie

1 kommentar:

Lena50 sa...

Det låter som du haft en häktisk men rolig helg :)
Hoppas provet går bra imorgon!!!Kram Lena

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D