torsdag 10 april 2008

Hinner inte scrappa!!

Gaah!! Jag e arg!
Jag hinner inte scrappa på veckodagarna längre :O Hinner bara scrappa på helgen! Jag bli irriterad! Jag håller på med en LO, elr den e klar men det saknas bara rubrik :S Det e jag inte så bra på!
Skoldagen gick snabbt idag, först var det biologi, det var jätte kul!! vår lärare Frank är så himla rolig och gör en massa roliga saker hela tiden!! Dessutom ska vi redovisa om ett däggdjur på biologin så jag valde en val med ett långt horn i ansiktet (kommer inte ihåg vad det heter)
Sen hade vi matteprov, jag tror att det gick hyfsat bra iaf, efter det var det spanska och det är tråkigt!
Sen var det håltimma, då var det bara att hålla ut innan vi fick gå och äta för att våran mattid är sen på torsdagar.
Efter det hade vi MT7 då lekte vi 2 lekar, först hade man lappar på ryggen och så skulle de andra i klassen skriva bra saker och en på lappen, sedan lekte vi en lek som kallas fotleken jätteskoj!
Sen hade jag hemkunskap lagade löksoppa det var inte gott! men det tråkiga var att jag var tvungen att jobba själv för att hon som jag brukar jobba med var sjuk.
Nu har jag vart på träning, Mycket Kul :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen. Ha dt bra :)

1 kommentar:

Lena50 sa...

Hej gumman!!

låter som du hafr en hektisk dag....ja, det är frustrerande att man inte hinner scrappa, och det är ju onget man kan hasta med...då måste man ha god tid på sig;)
Ha nu en bra fredag..och njut att att det är helg sen=)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D