onsdag 9 april 2008

Plugga!!

Idag har jag vart i skolan, jobbigt, jobbigt... Vi har matteprov i morgon och jag orkar inte :( Fast annars var det väll ganska kul i skolan, särsilt på idrotten eftersom att vi hoppade trampett!! Det är jätte kul!! Fast ibland e jag lite rädd för att ramla :O I skolan har vi satt ihop SO och Svenska lektionerna och ska skriva en uppsats om SO.. Det handlar om Sverige på 1800-talet. Alla fick olika saker som dom skulle vara, jag blev fattighjon, inte det roligaste ämnet precis.
På fredag ska jag nog vara med My, då kan jag lägga in lite bilder från hennes dator :)
Men nu ska jag gå och sova!
Hade bra!!

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Hej lilla Emelie, då önskar jag dig lycka till!!! på matteprovet, hoppas det går bra!
Va kul att du och My ska va på fredag!!!!Sov gott!!!

Lotta sa...

Åh, vad kul att du åxå har skaffat blogg....och tack för kommentaren i min blogg.

Jasså, du gillar trmpetts....det gjorde jag med...HAHAHA, *asgarvar*. Nä du, klumpedunsen Lotta orkade inte över dom där inte.....är du förvånad...hehe...
Lycka till på matteprovet, går säkert bra!
Tack för awarden åxå:)

Lotta sa...

Trampetts ska det ju stå.....

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D