torsdag 7 augusti 2008

Home sweet home :D

Nu är jag hemma :D har vart hos mormor och morfar sen i söndags, kom hem för några timmar sedan :D Jag har fått en kattunge som mormors bror har hemma hos sig. Den är såå gullig och heter Miniman, eftersom att det redan finns en katt som heter Lilleman, och även en Herrman nu xD Min katt är minst av alla, är just nu vit och lite biege, men mormor tror att den kommer att bli röd sen :D Den är huur gosig som helst och älskar korv! Han blir helt galen när han äter korv xD Haha!
När jag kom hem gick jag till Fanny, var där en stund, sen gick jag till My och kollade på allt hon hade köpt när hon var i borås, jättefina grejer, men jag är huur avis som helst på en skjorta som hon köpte :D men jag, ska till Lager 157 på söndag :D Jag läääängtar!!! Vill ha nya jeans bla ;P Fanny ska hänga med också, hoppas att hon längtar också? eller? haha, vi ändrade faktiskt dag för hennes skull, vi skulle egentligen åka på lördag, men då kan inte hon för att hon ska kolla på mamma mia i Göteborg, LYLLOS :D
Nu ska jag sticka till Fanny, ska ner och bada, tror inte att det är så varmt, menmen :P
xoxo/emelie


Robyn - Cobrastyle

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D