måndag 3 november 2008

Back to school

Hejhej :D
Jahaa, nu har skolan börjat igen, hade ju gärna haft en veckas längre lov, men det får man såklart inte :P
Idag har jag börjat på ungdomskören i överlida, så kul! Det var varkligen superkul så där ska jag fortsätta :D Vi flamsade en massa typ hela tiden, och sjöng en massa då :) och hon som är "fröken" är jättebra! :D Så vi ska sjunga på lucia, och på gudstjänster och så, och till våren skulle vi nog ha en musikal :D asskoj :D
Jahaa, denna veckan är det plugg som gäller ;) har nämligen kemiprov på fredag, och v47 har jag teknikprov och idrottsprov, och så ska vi ha en so/svenska-redovisning typ då också, det blir tufft, det är ju så mkt jobb med en redovisning också. Heddi sa att om man vill ha höga betyg måste man redovisa inför hela 8ab, jag har gjort det innan, men jag tkr att det är så jobbigt att redovisa över huvud taget, så mina ben börjar skaka :S och det är ju inte bra, men jag ska klara det!
Just det, det blir inget kullaberg :( Dom har sagt det innan, och det är för att dom tjänar inte på att ha högstadiedisco. Men nu så skulle dom ha det ändå, och jag blev helt jätteglad :D Jag har redamn hunnit köpa kläder! men nu ska det inte vara :( och det är för att typ mark inte stöder högstadiedisco på kullaberg längre, elr ngt sånt, DÅLIGT! Man kan väl ringa och klaga? eller? det kanske hjälper lite? ;)
menmen, ha det super
xoxo/ems

1 kommentar:

My sa...

Fan så det blir ingen kulla? Fattar inte riktigt vad du skrivit:( skit också

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D