tisdag 11 november 2008

en stjärna lyser så klar

Hej kompisar :D
Vill ni veta den bästa meningen för typ ett års tid? När Frank Lund sa iq hackspett till jennifer! Guuud vad jag skrattade! så jäkla skoj!!
Nu sitter jag och chattar med jennifer och veronika samtidigt som jag övar sångläxa, fixar min power point till so:n och skriver ett inlägg, visst är jag duktig? :D Min sångläxa är en stjärna lyser så klar jag skojar inte, men jag har säkert lyssnat på den typ 20 ggr med carola nu.. brukar göra det så att dom fastnar på hjärnan :D

Menmen, ha det super :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

jag fattar inte skämtet?
:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D