måndag 10 november 2008

Hejhej :D

Nu sitter jag i skolan, det händer inte så mkt idag och det är dötråkigt! usch! Jag vill hem! Direkt efter skolan har jag kör också, (för er som inte vet så har jag börjat på ungdomskören ni överlida) Det är verkligen jättekul! skulle kanske uppträda på söndag också, men det är inte säkert att jag kan vara med eftersom att jag inte har sjungit alla låtar som dom andra har, så vi får väl se.
Jag har tagit spruta idag, så nu har jag jätteont i armen, och då är det väl klart att jennifer ska sitta och peta på min arm.. SMÄÄÄRTA!
Ska dra
xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D