torsdag 6 november 2008

torsdag

Hejhej ;)
Det har känts som fredag både igår och idag, fattar inte varför ;P Idag har inte hänt så mkt, på tekniken var vi tvugna att vara i mogasalen, för där tekniken och slöjden ligger finns just nu ett cancerframkallande ämne - Asbest, för att dom håller på att byta ut toaletterna där, och då hade det hänt ngt så att Asbest kom ut ur väggen elr nått sånt, kan inte förklara här haha xD
Imorgon är det kemiprov, känns som att jag inte kan ett skit, det är ju så svårt! Men jag ska la råplugga nu innan jag ska gå och lägga mig, måste hinna packa också, ska nämligen på konfaläger i morgon, någonstans utanför borås, lärarna beskrev det precis som sjöbo nääs, men det kanske inte är det, vet inte riktigt ;P Men det kommer nog bli väldigt roligt ;)
I skolan på so/svenska ska vi ha en redovisning, om syd-ost asien, man fick välja i stort sett vad man ville utifrån det, jag ville inte välja att redovisa om ngt land elr så, inte så kul tkr jag, så jag valde att redovisa om tsunamin som var för några år sedan, då kanske det blir lite roligare om jag väljer ett ämne som jag är lite intresserad av. Än så länge går det ganska bra, detta är en fördjupning då, och man skulle ha en typ "fördjupning i fördjupningen" som jag kallar det :P Då ska jag följa en person som var med om tsunamin, ni kanske har hört talas im honom, Pigge Werkelin, så nu läser jag en bok om honom som jag lånar av mamma, väldigt bra faktiskt :D
Men nu ska jag gå och råplugga kemi :P
Ha det bäst :)
xoxo/emelie

2 kommentarer:

My sa...

Jaa, vi hade slöjd i salen bredivd toaletterna där grejset kom ut, lukta as äckligt

Lena50 sa...

Hoppas ni får kul på lägret...MEN Emelie, du missar ju idol och Robin B :O hur ska det gå!!???
Intresannt ämne du valt om tsunamin...alltid givande att läsa om olika människoöden.
Än en gång...ha jättekul nu!!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D