söndag 23 november 2008

kyrkan

Hejhej :D
Nu har jag vart i kyrkan.. den började klockan 18.00, sen efter kyrkan var det föräldramöte i församlingshemmet, vi kom inte hem för än 20.30! vi var där i 2½ timme! snacka om drygt! Fick se bilder på dom som var i taize förra året (dom som är ett år äldre än mig) hahahaha xD många roliga bilder xD

Helgen:
Fredag till lördag sov jag hos my, vi hade svinkul som alltid, och nu ska jag berätta ett litet skämt för er, my kommer bli så jäkla förbannad när hon ser att jag har bertättat det, för hon säger att det är "hennes" skämt haha xD iaf: det var 2 kor som stog på en åker och betade, då sa den ena kossan: Muu, då sa den andra kossan: Asså shit! det var det jag tänkte säga! AHAHAHAHHAHA gud var bra den är! den körde vi en massa på kvällen! :D Vi kollade på idol.. Anna åkte som sagt var ut, jag tkr personligen att det var johan som skulle åka ut, den människan kan verkligen inte sjunga!

Lördag kväll: Kalas hos Anders och Lina asskoj :D

Söndag: Jag var med Fanny och My och badade i simhallen i svenljunga ::D det var skoj! :D

xoxo/emelie

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D