lördag 15 november 2008

sry :)

Hejhej :D
Sry för dålig uppdatering.. men jag har inte så mkt att skriva om :P det är mest läxor som gäller just nu :S Men idag och igår har jag iaf kollat på skoj och ploj i överlifa.. en fotbollsturnering där i stort sett vem som helst får vara med.. jag var väl roligt, jag var där med fanny.. men pratade med lite andra kompisar också ;P
Nu har jag precis gjort i ordning mig för att jag ska åka på kalas till Therese.. och efter det ska jag åka direkt till matilda.. hon fyllde år för ett tag sedan så nu ska hon ha tjejkväll med övernattning ;) det är alltid askul när vi är där :D

Ha det super
xoxo/ems

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D