tisdag 18 november 2008

Hemma idag


Hejhej :D
Idag har jag vart hemma från skolan för att jag är väldigt förkyld.. men det har blivit lite bättre så jag ska till skolan i morgon iaf :) Jag har kollat på TV, gjort läxor, bakat scones (mums) ;), och en till sak.. som jag inte kan skriva här.. ni får se om typ 1½ månad haha :D
I helgen var jag ju hos matilda, jennifer, elin och anna var där också.. Matilda har precis fylld år, och i födelsedagspresent utav anna, jennifer och elin fick hon jätte mkt godis.. Så matilda skulle lägga undan godiset.. då sa hon såhär till sin mamma: Jag tar godiset på mitt ruum!! Haha så klockrent.. ;) Vi kollade på en film som heter dangerous water, väldigt bra faktiskt, men den e ju lite hemsk typ.. den handlar om hajar.. då fattar ni kanske vad den går ut på ;P och jag tänker mig in så mycket i dom filmerna jag ser, så jag sitter typ och skriker NEEEJ! elr TA HENNE INTE!! elr SIMMA MOT LAND!! elr JÄVLA GUBBE!! osv ;) haha.. man var ju lite skraj just då ;) Men kolla på filmen ;) det är en riktig tjejkvälls-film, fast då måste man ha en arm och krama, och ett täcke över dig.. och fötterna får inte vara på golvet!! :D haha
Ha det super :D
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

HAHA, fötterna på golvet?;P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D