måndag 13 oktober 2008

e jag konstig? :S

hihi titta titta :P

Hejhej :)Just ni sitter jag och lyssnar på Anna Bergendahls idolframträdande från i fredags, när hon sjön Release me, det är helt klart det allra bästa från idol 2008, :)
Menmen, kommer ni ihåg när Darin Zanyar var med i idol? Jag tyckte verkligen att han var hur bra som helst då, jag lyssnade typ bara på darin och britney spears då :P Britney är fortfarande en utav mina största idoler, älskar hennes röst, hennes låtar, musikstil, allt :D Menmen, tillbaka till samtalsämnet :P Darin har släppt en singel, (Breathing your love) tillsammans med Kat Deluna, Är jag helt konstig om jag har börjat gilla honom igen? För låten är verkligen skit bra :) och jag har nämligen hört att ingen gillar honom längre, men är det kanske för att han precis har haft en lång paus? ;P iaf, låten är jätte bra :) tufft att han har gjort låten med Kat deluna, hon är ju så stor, och känd, visste ni att han gjorde en låt för några år sedan tillsammans med 50 cent? :P Den heter step up ;P



Men nu tycker jag att ni ska gå in på youtube, och lyssna på hans nya låt :)
http://www.youtube.com/watch?v=nds-Qdbfudg



Have a nice day :) /ems

1 kommentar:

My sa...

jag hatar honom;P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D