fredag 10 oktober 2008

hos my :)

Hejhej :)
Nu sitter jag hos my, hon sitter och mumsar på sina gamla hederliga nudlar :P hon säger : meer, mer!! HAHA
Skoldagen idag var väl ok, har nog inte gjort så mkt om jag tänker efter, har haft drama, det var väl ganska kul.. jag har inte så mkt att berätta, det händer inget kul just nu, jag och my har askul, men liksom inget som jag ska berätta typ.. mina dagar ser ut såhär: (vardagar)
*gå upp
*gå till skolan
*åka hem
*sätta mig vid datan
*äta
*göra läxor
*sova

låter inte så intressant va? :P

ha det super
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

haha, ja det var rätt kul:D
så ser typ mina dagar ut med :/

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D