onsdag 1 oktober 2008

Klaga inte! :D

Lova att inte klaga! Jag vet själv att bilden inte alls är fin, men jag lovade my att ladda upp den. Jag har testat ett fotoprogram som vi har på datan, faktiskt så vet jag inte alls vad jag gjorde, klickade lite överallt bara haha :D
Jaja, detta är min andra bild som jag har gjort i det programmet, jag laddade upp en bild för någon vecka sedan på mitt öga som var rosa, den här bilden har jag gjort på samma ställe, fast inte lika noga haha :P
Idag i skolan har det väll inte hänt så mkt speciellt, fast idrotten idag var väldigt rolig! Vi dansde först, och det är ju såå kul, sen körde vi "catch the flag", ungefär, inte på samma sätt som vi gjorde när vi var mindre. Men man kunde gå till Göran och "köpa" konor, genom att sjunga till musiken, då gjorde jag och matilda det, fast vi skrek typ bara, var så andfådd så det lät väll som att jag hade svalt en ko eller nått haha!
Jag läser en bok på engelskan som heter "bend it like beckham", ni kanske har sett filmen, "skruva den som beckham"? Men iaf, då stog det på engelska att man skulle intervjua sven-göran eriksson, men i stället stog det sven-goran eriksson, HAHA det skrattade jag åt, med min dåliga humor :P
Nu vill pappa ha datorn, ha det super :D
xoxo/emelie


1 kommentar:

My sa...

haha, ja det var ju såå kul xD
Jag har ju urdålig humor jag med ;P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D