onsdag 15 oktober 2008

hallåhallå ;)

Yo ;)
Nu sitter jag och chattar med My och Anna och lyssnar på God is a DJ- Pink asbra :D
I morgon är det dansdagen, innan ville jag verkligen inte dit, men nu är det så många som säger att det är jättekul, så jag får väl hoppas på det bästa :) Vet inte riktigt än vad jag ska ha på mig, men jag får la försöka fixa det seen ;)
Vi har fått flytta fram vårat so-prov yohooo ;) eftersom att vi har inte fått lång tid på oss att öva + att det är dagen efter dansdagen, och när dansdagen är så hinner vi ju inte att öva ngt.
Men nästa vecka blir asjobbig
  • SO-prov
  • Fysik-prov
  • engelska redovisning
  • spanska läxa
  • ska ha räknat ut hela grön del i matten (denna veckan egentligen) och vi har precis börjat, det ska vi göra bara för att vi ligger efter i schemat pga att vi har vart lediga på torsdagar (studiedag, bondgårdsbesök osv) dåligt tycker jag!!¨

Menmen nu ska jag dra :)

Have a nice day /ems

God is a DJ- Pink

4 kommentarer:

My sa...

jobbigt o räkna så mkt matte

Anonym sa...

Det blir säkert jätteskoj på dansdagen. Jag kanske följer med in eftersom jag ändå ska köra dit er?!!

Lena50 sa...

Verkar kul med dans, det tyckte jag va roligt när jag gick i skolan.
Jag tycker absolut att Helen ska gå med in, och kanske ta en svängom, även hon ;)

My sa...

håller med, tycker att Helen ska följa med in, blir väll kul:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D