måndag 20 oktober 2008

Vill ni veta hemligheten?

För er som inte vet? Det jag köpte på gekås, som ni inte fick veta var (trumvirvel) hårfärg! jag har nämligen färgat håret brunt igen, så nu är jag en brunett :P Det var bara jag, min familj, my, lotta, och lena som visste om det, så i morse när fanny kom (hon brukar komma innan vi går till bussen) så sprang jag nerför trappan, och öppnade ytterdörren, hoppade ut och skrek BU! Och hon ryckte till haha :P Det var funny, very funny (funny som i fanny), Jag har dålig humor, jag vet :P
Ska på utvecklingsamtal om en stund, tråkigt, undrar vad hon kmr att säga xD Hoppas att det går bra.

xoxo/ems

4 kommentarer:

My sa...

Haha det går sääkert bra:D

Lena50 sa...

Emelie...du är söt villken hårfärg du än har..... :)

Lena50 sa...

Nä, det va inte den bilden, jag har en mycket värre....hehe

My sa...

du får gärna stava MY med STORA bkostäver tack:D
Emelie vi har pratat om det innan:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D