torsdag 30 oktober 2008

hsm3


Visst är han snygg?! Han e ju uursnygg!!
Jaja, i måndags tittade vi på filmen, den var bättre än både ettan och tvåan, visserligen har man väl tröttnat lite på dom, men tex i tvåan tkr jag att dom spelar jätte dåligt! När dom mimar till låtarna, mimar dom fel osv. Men trean var bra :D
Vi shoppade lite också, hann inte gå så mkt iofs, men jag köpte ett par svarta uggs från dinsko och ett par vita örhängen från ginatricot. :)
Ikväll kommer Anna, vi kommer ha skiiitkul! och på fredag ska vi åka till borås (igen) och shoppa :D jag hoppas att jag hittar en fin tröja :D
ha det super
xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D