söndag 26 oktober 2008

ett tag sedan nu ;)


Hejhej :D

nu är det brunetten emelie som skriver :) ääh skoja bara ^^

Det har inte hänt så mkt på sista tiden, har haft så otroligt mycket i skolan så jag har inte ens hunnit sitta vid datorn, sen när jag väl sitter där så orkar jag inte skriva inlägg xD

Inatt har jag sovit hemma hos matilda, anna, jennifer och elin var där också ^^ Vi hade vääldigt roligt, särskillt igår, vi var uppe väldigt länge och var hur trötta som helst. Vi hade en massa planer för helgen (som jag INTE ville göra) det var att kolla på en skräckfilm (som jag hatar) och gå ut och köra dunken eller ngt mitt i natten. Vi började titta på en skräckfilm: Saw 3, men jag blundade den tiden vi såg, sen ville jag och elin verkligen inte se, så vi gick in till datan, sen kom jennifer inspringande och ville inte se mer. sen sa anna och matilda att dom inte heller ville se haha! :D Så vi kollade på en jättebra film som jag vill ha, den heter What happens in Vegas, den var ganska bra, visserligen var jag inte med i filmen hela tiden, så den 'är nog bättre ändå :D
Idag kollade vi på två andra filmer också, en som jag vill ha, den heter: Epic movie Så jäkla sjukt rolig! overklig men vääldigt rolig! den måste du se my, det är din och min humor xD Efter det kollade vi på Don´t mess with Zohan, så dålig!

Jaja, i morgon ska jag och MY (hon gillar tydligen inte när jag skriver hennes namn med små bokstäver?) till borås, vi ska se hsm3, äta och shoppa lite :D ska bli skoj! :D

Hare bäst :D
xoxo/ems

3 kommentarer:

My sa...

Skojj, som Faan.
Du skrev mitt ´namn med små bokstäver iallafall x)
okejj klart jag ska se den;P

Fanny blogg sa...

Jag och Daniella ska med se den , fast på Tisdag :D

Anonym sa...

Hej jag kan skrva til emelie

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D