söndag 19 oktober 2008

Gekås :P



Hejhej :D Om en liten stund ska jag åka till gekås med My, Lotta och Lena :D Det ska bli kul :) jag och my har alltid väldigt roligt när vi shoppar tillsammans :D

Jag ska köpa en ny foundation, och en necessär om jag hittar, jag har letat efter en fin Björn Borg necessär, men dom har inte haft så många på sista tiden :S Och så ska jag köpa en sak till, men det tänker jag inte berätta haha :P It´s gonna be a huge suprise! Nyfiken? :P

Men nu ska jag äta lite ;)

xoxo/ems

1 kommentar:

My sa...

Jag vet vad "suprisen" är! HAHA vet inte ni!
jaa det ska bli skit kul.

Nice blogg btw <3

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D