fredag 17 oktober 2008

Puuh!

ROBIN HÄNGDE LÖST! Det var nära, fast jag ville inte att Yazmina skulle åka heller, jag gillar henne. att han kunde hänga löst! vad tänker alla med? ;P haha (skoja)

Favvolåtar just nu :)
  • Pink - trouble
  • Pink- God is a DJ
  • Coldplay- Viva la vida
  • Carrie Underwood- inside your heaven
  • Hilary Duff- Crash world
  • Lindsay Lohan- First
  • Ana Johansson- We are
  • Britney Spears- Were are you now
  • Britney Spears- Womanizer
  • Britney Spears- Ooh Ooh baby
  • Britney spears - toy soldier
  • Shebang- Romeo

Det var några bra, lägg märke till att många utav dom låtarna har Andreas Carlsson i idoljuryn skrivit, dom är faktiskt bra :D

Sov gott <3

xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D