söndag 12 oktober 2008

I´m bored

Hej :)
Jag har sååå trååkigt! Idag har jag typ bara vart hemma, eller innan var jag i kyrkan.
Jag har pluggat lite SO och engelska, sen har jag typ suttit vid datorn hela tiden, kollade på Mamma Mia innan, från dom klippen som jag la ut igår, inte lika kul att titta på den när man ser så dåligt, eftersom att det är så himla dålig kvalié, men jaja, det var kul att se den ändå, jag längtar verligen asmycket till den kommer ut på DVD :)

Ha det super :)
xoxo/ems

1 kommentar:

My sa...

aa, jag längtar med, jag ska ha den:D kanske önskar sig den i julklapp lr adventspresent:P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D