tisdag 7 oktober 2008

och vinnaren är..

Klass 8b, mogaskolan
Våran klass har vunnit 1500 :D
För 2 veckor sedan var vi på "bondgårdsbesök", det var naturbruksgymnasiet som ordnade det, vi gick dit och under vägen var det en tipspromenad som vi vann! :D Så hela klassen får la glömma att göra det vi vill och bli bönder ist :D det skämtet som en del har sagt idag är ju: Vi kan aaallt om kossor, .. och liknande skämt HAHA :D
Vi ska förmodligen spara pengarna till 9an, så skulle vi hitta på något då, men jag tkr att vi ska åka till laserdome nu, vi kommer ändå inte att få ihop så mycket pengar för en lite större resa i 9an, det är för sent för det.. Vi har vart på laserdome en gång innan med klassen, och det var verkligen sjukt kul! :D

xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

Åhhhhhh lyllosar! Vill med dit!;P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D