tisdag 30 september 2008

Till My :D

Hejhej :D
Nu skrive jag ett inlägg till My, hon tjatar på mig som en gris för att jag ska skriva ett inlägg (skoja bara my) Haha, men jag vet inte vad jag ska skriva om :S hehe
Idag hade vi matteprov, gick väl sådär, elr jaa, vi hade bara halva provet, andra halvan har vi om en vecka.
Efter skolan var det konfa... Inte¨så kul..
EN BRA NYHET!: Nu ett tag framöver ska konfan vara i Holsljunga, så bra!!
Vi slipper:
* åka ända till överlida
* åka med deras buss (trång, dom knuffas när man ska in i bussen)
*Gå ner till stationen för att få bra plats i bussen
*att föräldrarna kommer och hämtar oss, nu kan vi ju gå hem :)
*den kalla kyrkan i överlida
*att det är så trångt i överlida just nu, eftersom att dom renoverar en del, så vi måste sitta inne i själva kyrkan, och det är trångt!
Det var nog allt tror jag haha ;P

Glöm inte idol ikväll, Vote for Robin Bengtsson :D
ha det super ;D
xoxo/emelie

Britney Spears - Ooh Ooh Baby

2 kommentarer:

My sa...

som en gris?:PHAha

Lena50 sa...

Oj, så många positiva anledningar du kom på :) Det är riktigt man ska alltid försöka se det positiva och glädjas åt det!!!! Förstår om du blev glad över det!!!!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D