måndag 12 januari 2009

award :)

Jag har fått en award av Lina, tack Lina :) haha xD
Detta är “kriterierna” för denna award! Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
Nästan alla som jag känner och bloggar har redan fått denna xD men jag ger den till Elina Karlsson :D - hennes blogg är precis ny så jag vet inte om hon kommer att kopiera eller inte :D

1 kommentar:

Elina sa...

bara för jag är bäst och fattar INGENTING men jag kopierar la den ändå! :)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D