torsdag 29 januari 2009

fysikprov

Heeej :)
Idag har vart en trist, usel dag... vääääldigt tråkig! fysikprov, gick verkligen uselt.. men jag kan ju inte påstå att jag hade pluggat rumpan av mig direkt heller, så jag får la skylla mig själv.. men svårt va de! men en bra sak har hänt! :D vi har nämligen byggt broar på tekniken, av frigolit och sugrör, jag var tsm med anna och matilda, och vi vann tävlingen :D vi hade satt fast frigoliten på ett annat sätt gämfört med de andra ;) kulkul
Jag har iaf hittat en bild på ginatricots hemsida på de nya jeansen som jag köpte i måndags, de var inte ute på internet innan ;) men här är dom xD
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

i like these jeans:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D