fredag 16 januari 2009

hjääälp

Heej :D
Idag har jag vart hos optikern! det gick typ som jag hade väntat mig, men jag hade inte hoppats på det direkt, om man säger så xD jag ska iaf få glasögon, men jag måste inte använda dom hela tiden, skönt de. Jag ska använda dom så fort jag behöver dom, lektioner, hemma, när jag ska göra något speciellt kanske ;)
Men iaf, ni kan väl hjälpa mig att välja ut ett par? jag har tagit med mig 5 par hem, ett av dom tänker jag verkligen inte ha! Men ni kan väl komentera vilket par som jag passar bäst i? eller om ni tkr att jag ska välja några andra som inte finns med här, så skriv det, elller ge exempel på fina glasögon :D
dessa kommer jag inte att välja!







4 kommentarer:

My sa...

dom näst längst upp;P

Anonym sa...

Absolut dem svarta längst ner, världens snyggaste och coolaste partypingla kommer du vara i dem:-) Stor kram från Emma!

Lena50 sa...

Du är fin i alla, men jag tycker nog den högst upp, eller näst högst upp, skitcoola ju ;)
Lycka till med valet!!!

Lena50 sa...

jag menar den näst högst upp och den näst längst ner!!!! Skrev fel :/ men som sagt du är fin i alla :)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D