måndag 12 januari 2009

hemma tidigt

Heeej :D
Idag har jag slutat tidigt i skolan, riktigt skönt faktiskt! Vi har ju ingen kort dag nu eftersom att vi åker till konfan direkt efter skolan på våran korta dag.. Idag hade vi inställd EAT, men för att vi skulle hinna med 14-bussen så fick vi skippa mt8an också, men det gjorde inget för då pratar vi bara ändå :D
Om typ 20 minuter kommer mamma hem, så kör hon mig till överlida för att kören börjar idag igen :) roligtroligt! :D
Och klockan 18.30 ska jag på box! ska bli riktigt roligt! jag ahr ju inte tränat på fritiden på ca ett halvår, så det ska faktiskt bli skönt att komma igång igen :) men idag på idrotten, det var ett lite jobbigare pass än vad vi brukar ha. 1. ngn slags fotboll, det var fyra lag, man stog i en fyrkan, och så spelade man mot det lagen som man hade på diagonalen :D 2. basket 3. pingisstafetten :D men jag fick väldigt ont i mina knän efter idrotten, så jag vet inte riktigt vad det kan bero på.. men jag har hört att om man får det, måste man verkligen börja träna upp knäna ordentligt för att det kan bli så att man inte kan idrotta eller något sånt tror jag ;) får väll se :D
ha de bäst :) xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D