fredag 23 januari 2009

längtar till allt

Heej :)
tråk dag idag, eller jaa, rätt gött ändå ;)
biologi
inställd eat, skulle se wallander den tiden, och alla ville det, så vi tittade på den ändå ;) bra faktiskt :)
so -.-
svenska -.- fortsatte kolla på wallander, sa till våran vikarie att vi inte hade sett klart :D
drama , ganska kul idag faktiskt :)
Jag längtar till på måndag! slutar tidigt i skolan, ska till doktorn och sen SHOPPA :D:D gött mos!
tro de eller ej längtar jag faktiskt lite till tisdag också, ska få mina glasögon då, tkr faktiskt att dom e snygga, och det kommer bli RIKTIGT GÖTT med glasögon, den senaste veckan har de vart riktigt jobbigt asså! på lektioner typ, om man kollar på datan via kanonen elr nått ser jag inte alls bra va det står! och så har jag fått huvudvärk iblend nu, så det ska faktiskt bli skönt med ett par glasses ;)
btw, I like namnam! den nya godisaffären hahahaha xD svenljunga har en godisaffär! mobbat eller vad? menmen, I live it anyway ;) BILLIGT
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

namnam e cool;P

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D