lördag 10 januari 2009

pluggdag :(

Heej :D
idag är det pluggdag som gäller.. tyvär :/ har ganska mycket på g i skolan nu, även fastdet bara har gått 2 dagar vet vi en massa som är på g:

  • 22 jan - matteprov
  • 29 jan - fysikprov
  • februari - so redovisning - kommunen (framför allt holsljunga)
  • februari - so-prov (kommunen samt usa-valet)
  • vecka 8 - inlämning av ett bostadsarbete i hemkunskap, vilket brukar ta väääldigt lång tid att göra, så jag måste börja idag (5 veckor innan inlämning)

Ja, sånt här hatar jag! vi har verkligen haft otroooligt mycket prov, läxor, uppsatser, redovisningar och sånt i åttan. En del klasser har inte alls mycket, och det är sååå hiiimla orättvist! Jag tycker att de flesta av våra lärare är jättebra! men dom ger oss mycket mer läxor osv än vad många andra klasser har, BLÄÄÄ! xD

Ikväll ska vi hem till My ;) det ska bli jätteroligt! :D och på imorgon ska jag till svenljunga och kolla på fotbollscup tillsammans med min kompis elina! :D

Ha det bäst :) xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

kommer bli kul ikväll.!

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D