onsdag 14 januari 2009

tjosan :)
idag har inte hänt så mkt antar jag ;)

  • skola
  • hem
  • äta / tv
  • data
  • sova

Det är så det ser ut typ xD kanske att jag klämmer in lite läxor också haha xD Igår började AA igen :) skönt! det är sååå bra! kan inte sluta kolla på de haha xD men är det någon som vet varför inte grey´s anatomy är nu? my? du vet? ;)

på fredag ska jag till optikern, har dålig syn med höger öga, så får väl se hur det blir med glasögon och sånna grejs ;) efter det ska jag färga håret tror jag? :)

ha de bäst :) xoxo/emelie

2 kommentarer:

My sa...

nepp, tänkte på det igår med, vet inte när det börjar..

Lena50 sa...

Ska du färga håret :o, villken färg, ska bli spännande att få se...

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D