söndag 11 januari 2009

fotboll :)


Hejhej :D
idag har jag vart i svenljunga och kollat på fotboll :) P16, dom vann första matchen, och då var dom riktigt överlägsna, andra och tredje matchen förlorade dom, men i tredje matchen så spelade dom ganska bra ändå, det var mot svenljunga så det var kanske inte så kul att dom förlorade då direkt ;) menmen xD Jag var där tillsammans med Elina, vi hade roligt! :D sen körde dom hem mig så nu har jag vart hemma i ca två timmar, suttit vid datan och ätit och sånt :D nu måste jag tyvär gå och plugga, fattar ingenting på den duuumma hemkunskapen -.- så måste la fixa det..
hade bäst :) xoxo/emelie

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D