söndag 18 januari 2009

fotboll, kyrka

Hejhej :D
Idag vaknade jag ganska tidigt, fanny ringde, vi skulle kolla på fotboll i svenljunga på p14 ;) så vi kom dit vid 11-tiden, satt och kollade i någon timme. :) sen stack vi och käkade på vårat favvoställe - texas ;) kebabtallrik vettu xD men men, när vi hade ätit klart satt vi där och fjantade oss, och gissa vem som kom in genom därren då? ROBIN BENGTSSON! jag blev helt paff! trots att jag visste att hans favvo-pizzeria i svenljunga är texas ;) men jag och fanny satt och snackade om vi skulle göra något elr nått, men bestämde oss för att inte göta det, så vi gick och ropade hejdå, då sa robin: heeejdå, och pizzagubben sa hejdå flickor . :D haha, sen kom jag och fanny ut genom dören och började skratta, fnittra, skrika ååh va töntiga vi var ! haha xD kul vare iaf :)
har precis vart i kyrkan, tråk som vanligt! -.- imorgon är det kör iaf! ROLIGT! :D
xoxo/emelie

2 kommentarer:

My sa...

nej, man ska ha kebabpizza:D

emelies blogg sa...

my, jag tål inte det? xD

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D