torsdag 22 januari 2009

spinning

Heej alla tråkmörtar
idag ska jag på spinning, har hört av många att det är sjukt tråkigt hahaha ! men man måste la alltid testa? kanske är kul ;)
Vart i skolan idag, riiiiktigt tråkigt som vanligt! fy usch blä! jag vill ha 26 mars, jag vill ha april, jag vill ha juni, och jag vill ha sommarlov! orka skolan mer -.- iaf, på tal om skolan.. idag hade vi matteprov, gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade väntat mig! är faktiskt nöjd, jag hade nämligen inte pluggat alls mycket innan, vilket jag brukar göra, och så tyckte dom flesta som har gjort provet att det var svårt, men det gick bra! jag vet att jag har fel på en 2-poängs fråga, men om jag har tur kanske jag kniper ett poäng? ;)
xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

jaag vill med haa sommar;P:D

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D