lördag 24 januari 2009

EMY

Heeej ;D
vet ni vad jag gör? jag sitter och chattar med my på msn, vi snackar om framtiden, när vi två blir presidenter i USA tillsammans :D jag och my heter : miss My EMY och miss Emelie EMY, vi döper om USA till EMY. Vi bor i vita huset, som vi bygger ut som faaan! vi har en mega pool, helikopterplatta, golfbana, tennisbana, ridhus, allt man kan tänka sig ;) vi målar om huset efter varje årstid, sommar - gul, hört biege/vit, vinter- en jättetomte på huset, vår- blå (tror jag att det var) Alla uteliggare skickar vi till antarktis (taskiga som vi är -.-), det är endast EMY som får ladda ner gratis musik och köpa billiga märkeskläder, dom andra måste köpa dyra märkeskläder. Jag och My är dom största modellerna i världen. Vi har biffiga livvakter. Vi är dom enda som får dricka alkohol, våra kompisar kan få de, men bara när jag och my säger att dom får xD vi har bestämt att det aldrig mer ska vara presidentval, så vi är presidenter för evigt. vi ska ha många hundar. Vi får vilka killar vi vill. och på julafton är det CHANNING TATUM som kommer och är jultomte.
Visst har vi bäst fantasi? :D

Nu ska jag gå, my säger att jag ska skynda mig HAHA xD
xoxo/ems

3 kommentarer:

My sa...

FAAAN VAD VI E BRA! VI ÄGER UT HEEEELA VÄRLDEN!:D:D:D De e bara du o jag som har kommit på de:D

Lena50 sa...

Men visst finns det väl ett rum till mig oxå....i heeela stora vita huset!?
Obama har sin svärmor boende i vita huset...tänk på det!!!! :)
Ni kan ju inte vara sämre :O

My sa...

glöm de mamma...

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D