lördag 17 januari 2009

skene/kinna


Heej ;D Idag har jag vart i skene och kinna, fast jag kan knappt skilja dom åt xD haha xD iaf, vi var på visko först :) där köpte jag ett par converse (dom på bilden), jag har velat ha ett par converse i flera år, fast den gamla modellen.. Detta är den nya, lite plattare och smalare modellen, tycker att dom är riktigt snygga! :D Sen åkte vi till en märkesoutlet, jag blev jätteglad för att jag hittade kläder från WESC men som jag märkrte var barnstorlekar! och dom var inte så snygga heller :/ men där köpte jag ett par Frank Dandy - trosor :D , sen åkte vi till JC ;) dom hade faktiskt riktigt mycket fina kläder där nu tycker jag! :D köpte ett par stentvättade jeans, i stretchtyg, mina nya favoriter! guuud var sköna dom är, och snygga! Har haft ett par andra favoritjeans länge nu, har försökt hitta ett par lika bra, men har inte hittat dom, men nu så! :D
och så köpte jag en skjorta (rosa,svart,grön typ)
lättare att se:
  • converse
  • frank dandy-trosor
  • stentvättade jeans
  • skjorta/tunika

ha de gött :) xoxo /emelie

1 kommentar:

My sa...

jag vill med ha converse:)

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D