måndag 26 januari 2009

borås

Yooo ;)
ännu en tråkig dag i skolan, elr jaa, måndagar är faktiskt rätt ok xD men iaf så hade vi inställd mt8 och EAT, igen xD så alla åkte hem, men jag skulle till doktorn idag så jag kunde inte åka hem ;) gick till mammas jobb och sen åkte vi till borås :) vi gick till doktorn, för att kolla min glutenallergi och sånt, gick ganska bra faktiskt, kollade även min fiskallergi när vi ändå var där ;) fick göra ett pricktest, och då verkade det som att jag tål fisk, men så tog dom ett litet blodprov också, så jag får reda på det om ett tag :D hade verkligen vart kul om jag kan äta de! xD iaf, efter doktorn gick vi till ginatricot, där köpte jag en tröja och en jeansjacka (på bilderna) men jeansjackan måste jag ju vänta med några månader -.- jag köpte ett par stretch-jeans också, ljusa är dom.. men de fanns ingen bild på dom på hemsidan så jag laddar inte upp ngn bild ;) Justde! idag har jag fått mina t-shirtar från wesc också!! jag är glad! + att imorgon har jag sovmorgon! åååh så gött! börjar skolan typ 10.05 elr nått sånt så jag åker till skolan kvart i tio! kan sova till typ kvart i nio eller nått! gött! :D
ha de fint :) xoxo/emelie

1 kommentar:

My sa...

vi haar aaaaalrig inställt så vi får sov morgon... alla våra lärare är alltid friska xD

Om mig

Mitt foto
Sweden
Jag är en tjej som är 14 år och bloggar, inte så mycket visserligen men det kan jag ändra på :D Mina intressen är Kompisar, Scrapbooking, Sjunga. Här skriver jag om min vardag :D